Dax för förkylning...

I går var jag och min kompis ute och sprang..(jo jag har faktiskt kompisar...)
När vi var klara och hade sprungit 5 km,stretchat och druckit massvis med vatten
började jag som vanligt att nysa,inte en,två ggr på raken inte,typ 15-20 ggr....
Det tar ungefär några minuter och efter det blir jag helt igentäppt och snorig....

Syrran tror att hon kan ha smittat mig men själv tycker jag det är lustigt att jag
ungefär varannan gång får nysattacker och blir snorig....men vad vet jag...
Och sedan i dag ringer läraren hem och säger att Linnea troligtvis har feber...
Mycker riktigt,38,2 i feber hade hon då hon kom hem och småförkyld....
(och då kan jag säga,att hon inte var ute med oss och sprang i går)..

Det är väl bara att vänta in nästa nu när skiten är här...bita i hop...ge mkt att
dricka,tempa och kolla blodsocker.....
Men det finns ju dom som har det värre...(när vissa män blir sjuka är det riktigt illa)
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0