Lana....

Mia äldsta grabb kommer hem och säger att han ska till en kompis och *lana* ett par dygn....
Hur osociala får ungdomar bli...???Hur kul kan det vara att sitta instäng i två dygn och bara spela,spela och spela...?!Inta bara det att ögonen blir skitröda,de äter knappt,sover inte (i bland när jag har smygit på dom här har jag sett att nån sover)och det luktar APA i rummet,tonårssvett så det ryker om det.

När jag var liten fanns det inte ens dator,vi lekte röda vita rosen till 22-.23 på kvällarna,skitkul!
Och hade man tur så fick man en liten puss av killen man var lite kär i...
Allt var så...jäkla bra,man umgicks på att hela annat sätt än nu...
Nu är man glad om grabben har samma tjej (eller tjej överhuvudtaget)ett par veckor....

Senaste tjejen var världens mysigaste,men det sumpade han...tyvärr...antar att han är lite omogen ännu trots sina 16 år men ändå...hade kunnat tänka mig henne som svärdotter...*s*
Nåja,pojkar är pojkar och man får väl bara gilla läget....
Jag får se på Tisdag hur trött han är....

Mia

Kommentarer
Postat av: Jannica

jadu , pojkar är pojkar. inte så mycket mer man kan göra än att gilla läget. hehe. Du är en underbar person mia. tror aldrig jag någonsin har träffat en sån härlig och cool mamma som du. ställer alltid upp. vi kan ju låtsas att ja är din svärdotter haha. tack för allt.

2008-01-29 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0