Ny i bloggvärlden...!

Hej!!!

Tänkte presentera mig lite.
Jag heter Mia och är 36år, boende i Hultsfred.
Var lite nyfiken på vad detta med blogg var för något,
och då syrran sa att det var häftigt så tänkte jag:
klart jag vill vara lika häftig som hon...

Då jag inte vet vad jag ska göra av alla mina lediga
timmar på dygnet så tänkte jag prova!!
Som sagt, vem är jag?? Det har jag själv undrat många
gånger...Jag och min sambo har 5 ungar ( det märks kan jag lova)
i åldrarna 7,10,12.15 och 16 år. Vi har oxå en avlång brun sak på
på fyra ben: taxen Abbi. Jag jobbar som undersköterska i Hultsfreds kommun
där jag trivs mycket bra.

På fritiden ( innan jag började blogga då) gillar jag att springa, spela volleyboll
och umgås med mina nära och kära....

Nåväl..det var några rader från mig,med stavfel och allt så brorsan har fler att tracka sedan.
Egentligen tycker jag att han borde ha mer lön som lärare för att han försöker hjälpa oss andra
halvblinda som inte kan stava.

Mia


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Bra Mia, du lär dig snabbt. Kul att du också blivit beroende... :)

2007-08-15 @ 22:22:05
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Men kors över hela taket!!! Haha...kul att hitta dig här :)

2007-08-16 @ 08:33:57
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Vicke

Härligt med blogg! Välkommen, är det något du undrar kan du alltid fråga mig (asgarv). Vi hörs på msn:en!

2007-08-16 @ 20:51:04
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0