Nygatan lugn nu....

Nu så ligger de små,alltså syrrans övertrötta tjatiga unge och vår tjatiga primmadonna...
Efter att ha lagt på han täcket tre hundra gånger råkar givetvis lili nudda hans täcke och proceduren upprepas...*pust*...Jag säger lite fint att hon måste ju få röra sig lite...jo,bara hon inte rör vid mitt täcke...*s*
Det blev lite tokigt innan de skulle lägga sig när Noah hade velat ta ur filmen och lägga i det i fodralet men lili visste ju inte om det utan gjorde det i stället....han tänkte ju bara men sa det inte högt,så nu tror jag att vi ska öva på att lära oss att *se*andras tankar...Han smågrät (inget riktigt) och sa: Lili du vet ju att du gjort fel så säg det då....*asg* och hon fattar fortfarande ingenting.....nu är det tyst i rummet så jag tror dom sover....

5 dagar kvar......*jippi*    (till skolan börjar)

Kommentarer
Postat av: Vicke

Jag säger bara:suck!

2007-08-16 @ 22:29:44
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha... Söta barn ni har.. diggar dem ;) Puss Trevligt att se dig idag :)

2007-08-17 @ 19:58:55
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0