Om 11 timmar...

...så är vi på skolgården hela gänget (den store börjar inte förrän på Torsdag)och jag kan tänka mig att det är många fler mammor än jag som tycker det ska bli skönt....( ??? )
Det blir upprop,kanske en liten glasspinne och sedan ska man leta efter sin bänk....
Visst låter det mysigt?

Jag gillar inte själv att bli uppropad i olika sammanhang,och absolut inte att berätta vem jag är och vems morsa jag är....så det är ju tur att jag bara ska stå brevid...
I dag var jag med mina 2 mindre killar när dom skulle klippa sig (12 och 15!!??)och jag kan ju tycka att dom borde gå själva,men icke,nån måste ju säga till frisören hur frisyren ska vara,hur dom vill bli klippta..??!!
Fattar ni..?Jag som ändå inte får bestämma ska tala om hur dom ska bli klippta,allt för att inte behöva prata eller???

Jag tycker att dom ska börja med på alla frisörsalonger att man får logga in med sitt namn,tala om hur gammal man är,om det är roligt/tråkigt att börja skolan och därefter skriva hur frissan ska se ut...
Då behöver ju inte dagens ungar prata alls!!!?? Bra va?
Helt otroligt att man ska behöva få ungar som knappt vågar prata i sådana sammanhang,låta sin morsa svettas en timme innan det är deras tur (och jag som var nydushad)..

Men fina blev dom....
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0