Borta bra..

...men hemma bäst!!!

Jag är den sämsta av de sämsta att hälsa på folk.
Förr sa jag att det e bättre vi är hos oss,vi har ju småbarn.
Nu e de inte små men fortfarande e vi alltid här.

Mina vänner och syskon tycker inte det alltid e så kul,
jag vet,åker sällan 1 mil och hälsar på,inte heller 1 km
till Maria,inte 100 meter till brodern heller...
och hör och häpna,inte till pappa som bor typ 30 steg
i från oss...

Men vi samlas alltid här hos oss,vi har inte minst barn...men FLEST.
Det borde ju räknas nu då jag inte kommer på nåt annat,eller?
Men syrran och jag pratade om det i dag,här finns det nåt att göra för alla
barn i de familjer vi umgås med.

Uppe ligger alla barnrum och i källaren tonårsrummen med dator m.m
På bottenplanet tv för filmbarnen...
Så....hoppas det e okej att vi är här i fortsättningen oxså??
Nu har jag i alla fall kommit på en bra ursäkt...

Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

HE HE klart vi e hos DEJ :) KRAMKRAM /J

2007-11-07 @ 22:57:27
Postat av: Vicke

Ja, varså god för den ursäkten...det måste väl betyda att jag har förlorat min rätt att klaga!?Fast det vore ganska kul att få besök ngn gång...du var fan oftare o hälsade på i jönköping (och ja, jag vet att det finns fler affärer där).Lite skärpning i alla fall...Annars kan du inte klaga när vi har flyttat till Växjö...(för det kan ju faktiskt hända).

2007-11-08 @ 19:31:20
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Anne-Sofie

Jag kan bara instämma.... DU kunde lika väl komma till mig och min älskade som att vi skulle åka till lilla Hultsfred i kväll! Nu får du och Peter sitta och ha det trevligt utan oss...ni har det säkert väldigt trevligt, men vi hade säkert haft det ännu trevligare tillsammans...:)
Gillar Dig. / Assi

2007-11-09 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0