Familjen Tajkon!

Har just avslutat ett jäkla skitpass från jobbet.
Har jobbat Lörd,Sön,Mån natt. Ledig Tisdagen
då jag gick av. Sedan började jag att jobba
Onsdag och Torsdag och var helt slut då jag
gick och la mig Fredag morgon!!!

Men under mina 5 timmars goda sömn vaknade
jag helt otroligt pigg,ringde min söta systerson
och frågade om han och hans lillebror ville sova
över hos mig! Och det ville dom givetvis!!!

Dom kom hit och jag gjorde tacos till 12 personer
(mina ungar har alltid några kompisar här)
och vi åt runt ett mkt livligt matbord kan jag tala om..
Sedan var det popcorndax och barnprogram!
Läggdags blev det inte förrän efter 21.30 (förlåt Vicke)
men den lille snart 2 åringen var ju tvungen att kolla
på idol med Ronnie och mig!!!!!

Men synden straffar sig själv,jag fick väcka alla barn i dag
eftersom vi skulle på öppethus,men det var BARA de tre
minsta som skulle med. Och vid 8.00 hade jag 4 skittrötta
ungar som år frukost....*ler*
Så stackars Andreas hade hela sin Tajkonfamilj med till
skolan,och hans busiga kusiner och sin morbror...
och jag och Ronnie...

Men vet ni vad????
Skolan står kvar,barnen skötte sig,kusinerna har åkt hem...
OCH JAG SAKNAR DOM REDAN!!!!
Måste skaffa mig en egen,eller 2!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e för underbar helt enkelt HEHE Kramar / J

2007-11-25 @ 12:31:24
Postat av: Vicke

Njuuuuuuuuuut av tystnaden ibland Mia och skaffa inte mer jobb i onödan. Mina barn har skitkul hos er o jag var glad att de fick slippa mig ett tag...fasen vad pigg jag var...Tack till världens bästa människa!!!!MEN, ta inte på dig för mycket...
Ps. när får de sova över nästa ggr?*ASGARV*
Älskar dig!

2007-11-25 @ 21:30:15
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Mia

Snart får dom det...love u tooooo

2007-11-25 @ 21:48:37
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0