Här kommer jag...

Har varit i väg ett tag,typ en vecka eller så. Har varit saknad av syrran men hon borde räkna ut att jag inte haft tid att sitta här på länge...*?! Har ju faktiskt haft hennes barn här oxså...'ler*
Men nu e jag här,kanske hinner skriva några rader innan nästa gäng ungar hojtar.
Tre ungar ligger och fyra ska lägga sig om ett tag...

Sambon åkte i väg på jobb idag,kanske kommer han hem på Lördag,kanske inte.Men då får jag fixa barnvakt,för i helgen jobbar jag.Undrar vem som kom på från allra första början att man skulle jobba?
Var det inte bättre förr då vi kvinnor fick va hemma och bara föda barn? Nu vill jag ju inte föda egna,men jag skulle vilja ha fler..( en pytteliten ) ...ni tänker säkert:kör henne till norra och spärra in henne för gott...!!??

Så tänker säkert mina syskon o min nya inneboende familj oxså...
Men ni får tänka så,jag har aldrig varit särskilt klartänkt...*s*
Men sambon säger bara....va,du menar att vi inte ens ska *göra*den själva,det är ju hela nöjet...
Kan han ju säga...hallå,jag lägger mig antal timmar före honom,och jag lovar,fast sovrummet är brevid tv-rummet når den inte enda dit!! (förlåt ronnie men så låång e den inte )

Men å andra sidan e han ju sällan hemma!
Men vad gör väl det,jag är ju bjuden på ett sexparty ( Tack Ajsan du vet vad jag behöver eller? )
Så det kanske jag ska gå på,eller inte...!?
Som jag sa till min väninna : att gå på ett sexparty och köpa nåt i vår lilla håla är ju ungefär som att skriva i Vimmerbytidning att jag har köpt en dildo....*s*

Men så tänkte jag, ha,vad hundan,det kanske finns nåt för sambon,då kan jag ju ligga där inne i min säng med boken i fred,och han kan med gott samvete kolla alla filmer,och sedan när suget blir för stort,skippa att väcka mig,ta fram (vad dom nu har )och ha lite myspys själv...!!!
Bra ide va???

Ha det gott!!! Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Vicke

Tror tyvärr inte att han nöjer sig med "vad det nu finns för killar", så du kommer nog inte undan.Men man kan alltid skylla på magont, huvudvärk, trötthet osv. (Men det visste du kanske redan!!!?). Själv säger jag "jag har läst att småbarnsföräldrar inte har ngn lust eftersom de e så trötta och jag är SKITTRÖTT!!!". Och svaret blir alltid följande "Och jag har läst att man ska ställa upp även när man inte har lust!!!). SUCK! Vad gör man???(Mna låtsassover, för min sambo skulle aldrig våga väcka den björn som sover!).

Puss o kram...och det vore jättekul med en liten till på nygatan.

2007-10-11 @ 20:10:26
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Mia

Ja visst vore det? Kan du tjata nu då,det e ju nästan din tur.Tror han lyssnar mer på dig...*S*

2007-10-11 @ 20:13:20
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Evelina

Eller så ser du till att ha en trevlig och snäll svåger som köper en dildo åt dig... Det skulle säkert Olof göra för din skull ;)

2007-10-15 @ 13:58:48
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Mia

jag kan köpa en själv,ska ju på sexparty på Fredag!!!Men Olof kan ju betala...*s*

2007-10-15 @ 19:21:07
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Men Mia, i ärlighetens namn. Att du ska gå på sexparty är väl lika nödvändigt som att en muslim besöker en kristen ritual i kyrkan?

2007-10-21 @ 17:47:33
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Mia

tycker om dej oxså broder....
puss

2007-10-21 @ 20:41:38
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0