Hej svejs..

Förra helgen blev det inget sexparty,men en utgång med ett antal tjejer..
Vi hade trevligt,mkt folk på puben och några goda öl blev det.
Denna helg har vi varit på en riktig röjfest,vi firade brorsans examen.
Grattis Peter du e bäst.
Vi hade en mkt trevlig afton,med mkt spex (syrran,Jackie, Ulle och jag sjöng )
jo,det e sant,vi gjorde det!!
Det var mkt röj,god mat,bra trubadur,lekar m.m.
Allt var toppen,vi var  20 år på festen och vaknar upp dagen efter och är 36 igen...
Pust,stånk och stön vad jobbigt de e...
Inte blev det bättre av att vi fick sticka i väg och städa i ottan oxså..
Vår kära bror visste inte att lokalen skulle vara städad och klar 8:00!!??
Men roligt hade vi,tack för en superkväll Peter!!!
Mia

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Syster, det är jag som ska tacka. Den roligaste kvällen i mitt liv, utan tvekan! Tack för allt du gjort för mig! Älskar dig!

2007-10-29 @ 21:28:39
URL: http://pppeter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0