Sista länken..

Jo,nu är det faktiskt så att vår älskade morfar har
lämnat jordelivet,han har väntat så...
För hans skull är det givetvis bra,men för oss som
står brevid och*ser*på är det hur hemskt som helst..

Man visste att det skulle ske vilken dag som helst,
men när telefonsamtalet klockan 06.25 kom i morse
var jag ändå inte beredd,ville inte fatta...
Man har dock ändå haft morfar kvar,när mormor lämnade
oss för 4 månader sedan,och mamma för 9 år sedan...

Nu är det dax igen för begravning,det är bara 4 månader sen sist.
Och den här gången slipper morfar vara med,det var fruktansvärt sist
då vi begravde mormor.
Nu är dom tillsammans igen,mamma,mormor och morfar.
Kanske tittar dom ner på oss med ett leende på läpparna,
och tänker på att vi som är kvar tar hand om varandra...

Det som inte knäcker en,
gör en starkare...!?

Många varma kramar till alla mina underbara syskon,mina underbara vänner
och min underbara familj.
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom varmaste kramar jag kan hitta till Dig min vän :(
// J

2007-09-13 @ 16:09:01
Postat av: Peter Andersson

Håller med. Snart kan vår familj öppna en begravningsbyrå. Vi vet precis hur allt kring begravningar och hur avsked av familjemedlemmar går till.
Dock blev jag lättad när dödsbeskedet anlände. Tyckte det var skönt för morfar. Äntligen slapp han lida mer... Han ska inte tvingas leva mot sin vilja bara för att vi anhöriga vill ha honom kvar...

2007-09-13 @ 16:09:51
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Evelina

Tänker på er...Kramar i mängder //Lina

2007-09-13 @ 18:53:42
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Vicke

Som sagt:tur att vi har varandra!Älskar
er alla!

2007-09-13 @ 20:31:31
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0