nattjobb...

...är riktigt trevligt. Man har lite mer tid på natten liksom....
Det kan va rörigt och hajkon tajkon nattetid med,  men
det är på nåt sätt mer lugnt....

Alla brukare vi åker till, unga som gamla uppskattar då vi kommer(oftast)
och det är faktiskt uppiggande...

I bland bara larmar dom för att få lite sällskap, nån behöver gå på holken o.s.v
En kväll då vi va hos en rolig yngre brukare som har skitkul humor och som
vi alltid skojar med, då undrade han hur gammal jag var...

Jag ler, sträcker lite på mig, drar in magen och säger GISSA???
Faan, det skulle jag INTE ha gjort (10 ggr bättre att säga sin ålder först)

Han svarade 41 kanske??!!
Mmmm skitkul liksom....
Ja, jag är ju där om typ 4 år....

Han asgarvade (inte jag) och frågade mig vad jag trodde för ålder på honom...
(tänkte...nu jäklar....)
Jag gissade på 53 för att va på den säkra sidan att det var långt därifrån....

Och jag var lååångt därifrån...25 år typ...*skratt*
Nåja, mkt kul kan vi ha på jobbet, ett gott skratt förlänger livet sägs det ju!

Men härdanefter står det på min id bricka:

Mia Andersson F.71  ( så att alla VET att jag inte är 40 ännu)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,risken med att ha en bricka där d står F-71 är ju att de tror att det betyder: Flicka 71 år...

2008-12-09 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

asgarv,,,,,,,,

2008-12-09 @ 22:11:53
Postat av: Anonym

asgarv,,,,,,,,

2008-12-09 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0