inte sååå lugn helg....

Man ska aldrig önska att det ska bli en lugn helg, då blir det garanterat inte det.
Det började bra (typ inte ), hade jobbat natt och trodde jag skulle få sova lite...
Blev väckt ggr flera av alla möjliga olika anledningar....

När sedan, när det var dax för tjejfesten var jag ändå rätt så sugen...
Men där hann jag inte va såå länge innan sambon fick problem med ett av barnen,
och fick tyvärr ge sig i väg till sjukan....

Dagen efter, halvslö åkte jag och hämtade hem dom igen...
Mina underbara systersöner damp in här.....
Allt gick bra, två små extra barn och ett stim extra tonåringar i huset,
och det var full rulle...

Sov inte sååå mkt då den lille goe ungen jag hade brevid mig behövde
dricka tusen ggr, hade hosta och var allmänt vaken!!!
Mysigt e det att ha nån sådär brevid....

Nåja, vi vaknade, och kanske hade den lille fått ögoninflammation, jag vet inte..
Det får jag nog snart höra, men det såg ut som det.
Den andre krabaten hade fått ont i nacken, antingen av att han sovit illa eller
av att alla ungar hade kuddkrig på övervåningen....???

Men sedan på eftermiddagen kom 13 åringen in, tjöt som en gris...
Han och hans kompis hade hittat en smällare och tänt på....
Tre fingrar med blodblåsor, sår m.m blev kontentan av det.

HOPPAS VERKLIGEN ATT DE LÄRDE SIG NÅT AV DET!!!

Nu har lugnet lagt sig, ungdomarna har åkt hem (nästan alla)
Smågrabbarna har oxså åkt hem, hade nog kunnat stanna ett tag till tror jag...
Våra egna tre små sover snällt i deras sängar....

Och!!! Det blev inget julbak i helgen.....ORKADE inte med det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0