Lite halvseg...

...men jag ska inte klaga, det finns dem som har det värre...( eller inte )
Nu har jag jobbat 6 nätter, från söndagen förra veckan till denna söndagen.

Har BARA en natt till i morgon, sedan är jag ledig ända till söndag, skönt!
Julen blev lugn, jag gick av julaftonsmorgon klockan sju, mina älskade sambo
och mina älskade, fina ungar hade gjort en mysig grötfrukost.

Bordet var dukat vackert, ljusen var tända överallt, riktigt myspys...
Vid alla stolar låg ett fint julpaket som vi fick öppna då vi hade slagit oss ner.
Min pappa kom oxså hit och likaså min bror Peter....

Det blev en lugn, mkt trevlig frukost som varade en timme innan det var dax för
mig att hoppa isäng. Jag sov till halvtolv tiden, och alla i familjen stökade i köket,
alla var uppklädda och fina då jag vaknade.

Jag behövde bara göra mig själv iordning för allt annat var förberett och klart!
Sååå skönt (tack älskade familj)...
Det var riktigt lyxigt att bara få VA...lulla omkring och bara mysa....julmusiken var på
i tv rummet så stämningen var på topp!!!

Vi åt gott då pappa och syskonen med familj dök upp, och senare dök även tomten
upp och gav ungarna några julklappar.
Min syster och jag är sååå imponerade av oss själva att vi har halverat ggr flera då det
gäller ransonen. 

I stället för 10 säckar som förr om åren, hade vi 1 säck, men barnen blev glada o nöjda ändå.
Men så skänkte vi till andra i år med, mer än vanligt då man kunde gå in på unicef och handla...

Nåja, en fin, lugn jul blev det!
Nu e det bara nyår kvar, sedan väntar ett nytt år med nya utmaningar....

Kommentarer
Postat av: ja ni vet nog

tråkigt att detta bara händer en gång om året

2009-01-01 @ 18:26:10
Postat av: ja ni vet nog

tråkigt att detta bara händer en gång om året

2009-01-01 @ 18:26:31
Postat av: Anonym

fattar ingenting av kommentaren...

2009-01-01 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0