Magsjuka...

Nu har den slagit till, med full kraft: Magsjukan...
Fick hem en magsjuk unge av syrran (tack Vicke).

Nåja, syrran fick det värsta, här hemma kräktes hon BARA
en gång. Men sedan på kvällen började JAG....

Från halv elva på kvällen till halv sex på morgonen,
for jag mellan sängen o toan...

Sedan hade jag sån jäkla huvudvärk och ont i kroppen,
det gick några timmar och då dök unge nr.2 hem från
skolan. Med sprängande huvudvärk men hade även kräkts.

Tre på en gång e inte dåligt...nu e det bara 4 kvar....grabbgänget.
Och så sant som jag heter MIA så kommer de garanterat ha det mkt värre än vi!

De kommer säkert spy mer, ha mer ont i huvet en oss, ha mer ont i kroppen än vad vi hade!!
Så är det bara med det manliga fenomenet ( i vårt hus i alla fall)

Men kanske inte den äldste...han e tålig som sin mor....
han gnäller inte om han har lite ont, han gick med brutet finger
i flera veckor för att hans mamma inte trodde det var nåt allvarligt!!!

Så hans smärtgräns e inte så låg som pappans och brödernas...*ha ha ha*
Sååå sköönt att va ute på banan igen....

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ja, ni kommer nog inte se mig förrän på lördag tidigast. Magsjuka är det värsta jag vet, efter migrän då förstås...

2008-12-02 @ 21:59:48
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Syster Vicke

TACK VICKE???!!!Tack Mia för att du skickade med en magsjuk unge till mig. Det var väl inte mitt barn va?!(Fast nu är det mitt barn...tack, Lili)

2008-12-03 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0