unicef...

Jag håller med mina syskon.....
skulle vilja att alla med möjlighet går in och beställer en julklapp!

Jag är så stolt att jag fixade min julklapp alldeles själv....
Jag gick in på den sidan, tryckte på poliovaccinet,
la ner det i kundvagnen, och bara betalade med kortet!!

Lite roligt att man kunde skicka i väg gåvan till någon annan också....
Jag har skickat min gåva till en mkt fin, speciell familj.

Detta var nog det bästa tipset jag har fått!!
Och mest värdefulla också!!

Tack....
P.s Men så är mina syskon underbara oxså...D.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till 110%,så enkelt så snabbt,man kan hjälpa andra som kämpar för sin överlevnad,kämpar för sitt/sina barns överlevnad. Ett par paket mindre, ett par saker mindre i julklapp det borde ALLA kunna vara utan.

Kanonbra ide´ verkligen, men är iofs INTE förvånad att det kommer från eran familj :), är tacksam att ha dig och dina syskon som vän verkligen.

Vi ses kramar/ J

2008-12-10 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0