Rastlös som vanligt!

I bland undrar jag varför inte alla människor är lika rastlösa,
trötta,sömniga och tråkiga som jag?
Hur jag än gör nu för tiden så sover jag helt fel,
jobbar jag natt och behöver sova dagen efter så
kan jag inte det,vaknar då en gång i timmen.
Är jag ledig kan jag inte somna ändå på natten,
kan ligga o läsa i flera timmar.
Ska kolla om jag kan få börja på ett dagjobb,
enda sättet att få rutinen tillbaka tror jag.

Eller skaffa en liten kotte (ingen som har hört det förrut va? )
Men vet ni vad? Jag har samma karl som jag hade 2007,
och det vet ni ju hur motsträvig han e när det gäller en kotte.
Men vaddå,han har ju inte bara varit med sen 2007,
06,05,04...hm...han har ju fått hänga i sen 1991!!!

Men nu så...tror jag har hittat lösningen.Dax att byta!
Har aldrig haft ett par jeans i 17år,inte någon dyr jacka heller.
Och absolut inte nån bil heller.
För visst e det så att om man kör för länge så rostar det!!
Och det blir nött,lacken flagnar och oljan rinner.Och priset sjunker!

Hmm,det va inte snällt,men man behöver inte alltid vara snäll.
Skit,vet inte hur jag ska komma på nån lösning.
Träffade en skitsöt unge i helgen på 3 och en halv månad gammal,
försökte sno byxorna men vad hjälper det??(Vicke det var inte jag som gömde brallorna)
Grannens tös fick jag se i går,men hon bara skrek när jag satt me henne.
Alltså,det verkar ändå som om jag får vara nöjd med dom jag har(och det e jag verkligen)

Men jag vet ju,det finns ju barn som behöver ett hem.
Synd att det e så attans dyrt att adoptera(så bra tjänar inte sambon)
Men vaddå,det var ju jag som ville ha fler o inte han...
så det e bara till att börja spara.
Mia


Kommentarer
Postat av: Eva J

Haha. Du är bara så underbar. Ibland finner man inga ord och när man väl gör det så blir listan så otroligt lång och man orkar inte skriva till slut..
Snart får du träffa en kotte.. det är inte alls långt kvar egentligen.. ;) Jag är glad över att jag kommer föda ett barn till vår familj. Vi är underbara! Älskar dig i denna kommentar med. Haha. Sov gott! Puss

2008-01-03 @ 22:38:11
Postat av: Mia

Aahh om ni flyttar ner kan jag va barnvakt jämt...!??Nej,jag längtar verkligen på detta.Det blir nog bra!!!Puss o love.

2008-01-03 @ 22:41:39
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0