Tips

Vad konstig kroppen är egentligen.
När man har ställt in sig på att inte
äta massa skräp,utan bara vara nyttig.
Vad tror ni händer då?

Jo,då funkar kroppen såhär;
Den får ett jäkla sug efter något
ätbart,spelar ingen roll om det är
choklad,mackor,chips...

Och faller man då inte för frestelsen,
vad gör man då?
Jo,jag tror allvarligt talat jag har öppnat
och stängt kylskåpet 100 ggr i kväll.
Jag har varken choklad eller chips
hemma men allt ser gott ut.

Men jag har gett mig den på att inte äta
nåt onödigt,men kollar ändå in vad som
finns,till och med ccokladsåsen ser god ut.
(och då ska ni veta att jag inte e förtjust i glass)

Nåja,jag ger upp,nåt ska jag banne mig äta.
Tar fram en halv (och den e lång)gurka,
sliter bort plasten,tar fram kniven,sedan skär
jag många jättefina stavar och lägger upp
jättefint på en tallrik.Därefter går jag in till
bygglov,äter mina gurkbitar och NJUTER.

Som sagt,detta var ett tips,ät gurka om ni e sugna
på att tugga och inte vill äta skräp.
MEN,det e ju 95%vatten i gurka,smakar helt ok men inte mer.
OCH det tar slut jäkligt fort!

Medans dessa jäkla gurkbitar åkte ner så såg jag på bygglov,
så nu e det dax att ta fram motorsågen och dra ner en vägg.
Det e inte så svårt som alla säger,bara det inte e bärande.
Tror nog jag ska kunna fixa det...


Kommentarer
Postat av: Eva J

Gurka.. morötter är ju godare.. eller?

2008-01-15 @ 21:39:13
Postat av: Peter Andersson

Man frestas till och med av sina mörka tånaglar på fötterna. Allt vill man stoppa i muinnen bara för att man bestämt sig att man inte ska göra det.

Äta gurka ja, mors gamla hobby :)

2008-01-15 @ 21:41:09
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Eva J

Peter! DIN GRIS!!!!!!

2008-01-18 @ 00:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0