Ny vecka efter en lååångsam helg..

Nu e det redan Tisdag,skit vad tiden går fort!
I Fredags stack den stora tjejen iväg till en kompis,
skulle sova där hela helgen.
Den lilla tjejen blev lite avis,och beklagade sig för moster
på fritids....som givetvis tog med henne hem.

Sen minstingen bland grabbgänget stack oxå och sov över hos en kompis!
Till slut var det jag,Ronnie och Andreas eftersom Alle skulle sova över i Mörlunda..
Andreas tog med sig Harry Potter till sängen,Ronnie la sig i soffan....
..och jag???Satt bara och glodde rätt ut...e det så här tyst det ska bli om några år???

Beklagade mig för syrran,gillar inte tystnaden och lugnet nåt vidare.
I bland kan det väl vara skönt men det räcker med en halvtimme....
Nåväl,vi stack och kollade på bilar/bussar på Lördagen och på Söndagen stack
vi tidigt ut till syrran och åt en lååångfrukost!!!

I bland e helgerna sköna och ibland inte.
Ronnie var INTE utsövd efter helgen men det var JAG!!!
Mia


Kommentarer
Postat av: Vicke

Ha ha,det var en riktig mysfrukost...samma tid, annan plats på söndag???Är riktigt kul att ha Lili här (hon e ju väluppfostrad o kanske kan lära mina barn ett å annat). Hoppas ni hittar en bil som passar (och inte går sönder)....Kram.

2008-03-11 @ 21:06:30
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Evelina

Tänk att du hittade ända ut till Vena ;)

2008-03-15 @ 14:35:00
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0