överlevnad

Har nu jobbat på dagen/kvällen i en hel vecka!
Det har gått bra (har inte gett fel medicin,eller gett fel tant/farbro sina löständer o.s.v)
Bra jobbat va??
Men jag kan tala om att jag e helt slut...

Är inte van att gå upp 05.20,sätta på kaffet,läsa tidningen
för att slutligen traska till jobbet (2,5 km) i rask takt.
Men jag lovar,jag e skiitvaken då jag e framme efter 25 minuter!!
Blir lite avis på mina gamla kollegor som går hem o lägger sig
när jag kommer.....

Men det varar inte länge eftersom sömnproblemen jag till slut fick
gjorde det omöjligt att fortsätta jobba natt.
Nu har jag jobbar 2 heldagar 7-16 och kände att det var dax
att ta en dag komp!

Kan ju inte jobba ihjäl mig....
njae...lite vila ska jag ha.
I morron e jag LEDIG!!!
Så i natt har minsta flickan en kompis som sover över (så hon slipper fritids)

I morgon bitti kommer mina söta vilda systersöner.
Tänkte dom skulle få slippa dagis n dag (och det ville dom)
Så kanske borde jag hoppa i säng,så jag e utvilad kl.07.30!?
Vi ska till lekparken!
Äta spagetti!
Och bara leka och busa...riva huset kanske....

Jo,men visst...jag har överlevt det *nya*jobbet.
Tur bara att man inte jobbar jämt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Dags att uppdatera eller vaddå? Haha. Puss

2008-04-28 @ 17:36:11
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du verkar ju inte vara inne här jätteofta. Men jag tänkte säga grattis i efterskott... några dagar sen men ändå... har inte glömt bort dig. Puss o kram Lina

2008-05-12 @ 12:45:38
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Eva Skullman

Har datorn dammat igen eller? Så du inte hittar den menar jag? Haha. Puss

2008-05-23 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0