Promenad i snön..

Ringde och bestämde tid för en snabb promenad med syrran.
Några grader kallt men ändå helt ok.
Två timmar senare då hon kom var det snäkaos...
Snacka om att det kan komma fort,men vi trotsade vädret och gick.

Gick förresten,i vårt tempo som e skapligt  fort fick jag som vanligt
jäkligt ont i benhinnerna. Det fick syrran oxså men på henne gick
det ju över!!
Så jag fick köra intervall,gå/jogga/gå/jogga. Men visst,det var okej.

Men det borde vara på mig det skulle gå över fortare,
hon säger att hon inte alls e tränad...(men kanske hon smygtränar)
Jag har ju sprungit några gånger nu och det går mkt bättre än att gå.
Nåja, hoppas det går bättre nästa gång.

Synd att man blir så jäkla hungrig efteråt...
det tar ju dock ändå en stund att få vattnet mig mätt!!!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Vicke

Ja du Mia...alla kan inte vara så vältränade som jag. Jag går ju till och från bilen varje dag och det är ett par meter dit...Nu måste vi fortsätta med vår träning...Ring o dra med mig nästa ggr du e sugen, snökaos eller inte...Kram.

2008-03-23 @ 17:00:11
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0