träningsvärk..

...hade jag då jag vaknade i morse.
Jag sprang 5 km (tro det eller ej )...
Men så nu har jag varit och tränat igen,men inomhus.

Jag sprang 30 minuter på ett löpband,och efter det
gjorde jag MASSOR med situps.
Men grejen var då jag gjorde mina situps (magen är ju inte så lite ivägen)
så fick jag så jäkla ont på vänstersidan.

Tänkte att det måste ju vara håll/mjälltugg eller vad vi nu ska kalla det.
Men min bror tror det heter nåt annat,någon som vet?
Och sedan sa han oxså att även mkt vältränade personer fick ont
efter många situps.

Sedan har det ju inte med saken att göra att han menade när dom
gör typ 200-300...(jag orkade kanske...50.....-20)
Och så ska man ju göra dom rätt,man ska ju få bort magen,
inte det som sitter ovanför...tuttarna...*ler*

Ja,ja...ska bli värsta atleten nu....(??)
Springa,äta rätt,träna.
Jag gick ner 25 kilo på värsta dieten,
slutade med nikotin,
gick upp 15 kilo......
så nu e det bara att ta tag i det igen.

Mia

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Bra inställning Mia. Nu kör vi så det ryker!

2008-03-04 @ 21:35:11
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Vicke

Det heter inte håll eller mjälltugg utan något på latin....typ, om jag skulle säga det på svenska så skulle det heta "GE-FAN-I-ATT-TRÄNA-EFTERSOM-VICKE-FÅR-SÅ-DÅLIGT-SAMVETE"....Typ...eller ngt sådant!!!

Näe, du e bra Mia (irriterande bra nästan)....Puss.

2008-03-04 @ 22:06:14
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0