Äntligen....

...har vi fått se programmet vi väntat på så länge..
Att sedan dessutom *gamlingen* sa:
att de var okompetenta hela högen...det visste vi redan,
och många med oss.

Men lustigt att ledningen inte svarade på en enda fråga!!??
Nu vet HELA svenska folket hur det går till i vår kommun.
Och vi som bor här,har familj,fast jobb m.m...

...vi behöver ju inflytt, inte utflytt...?!
Och vem vill flytta hit nu?
Det är ju inte Peters,Fredriks,Ingers m.m fel i alla fall!!

Ledningen själva gör det surt för kommunen.
Familjer med barn och ungdomar vill/kräver en bra skola.
De/vi kräver bra lärare so lyssnar på eleverna.

Nåja.jag är STOLT över min bror.
Att han har ORKAT,VÅGAT,KÄMPAT för detta.
Jag är stolt över hans medarbetare från Virserum,facket m.m
som stått vid hans sida!

Många styrkekramar Peter, du är guld värd...
Din syster Mia

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Tack darling. Utan er syskon hade jag troligtvis aldrig orkat! Älskar er hela högen!

2008-11-26 @ 23:26:01
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0