Då var det snart slut...

I morgon kommer det (efterlängtade?) älgköttet!
Det som min 13 årige stolta son har varit med och sett gubbarna skjuta.
Vilken cirkus det är innan dom kommer iväg.

Allt ska packas,handlas och förberedas noggrant.
I år skulle det till och med vara 3 övernattningar.
Hur spännande är inte det?

Man umgås,dricker god öl/läsk,bastar och lagar god mat! Mums...
Man är glad och lycklig hela tiden,faktiskt flera dagar i streck!
Man är till och med inte ens trött på morgonen,fiffigt va?

Som sonen sa: Mamma,jag var vaken längre där än hemma,
och jag var knappt inte ens trött på morgonen.
Mmm,jo,visst..eller hur.Jag tror inte heller att tomten kommer i Maj!

Men det är ju bra att det känns så.
Så känner jag med när jag ska iväg på någon shoppingresa med nära o kära.
Är superpigg på morgonen,förväntansfull och glad!

Nåja,det var ju säkert kul så länge det varade!
Jag missunnar ingen att ha roligt,trevligt och kul!
Det är bara bra,helst när dom är så superpigga på morgonen också!

Tänk på det alla ni som har småbarn och vill ha sovmorgon!
Väck den pigga gubben...*s*

 
Ha det  bra gott folk!     P.s Jag tycker inte om att ta i det råa köttet! D.s
Mia

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Kött är blä!



:)

2008-10-19 @ 16:35:52
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0