Angående min systers blogg!

Jag tänkte bara, att lite snabbt skriva några rader, innan jag STUPAR i säng...(lägger mig nog vid halv åtta)
Måste passa på då minnet är färskt ( men å andra sidan har väl lillkillen skrikit in det i huvet på mig)

Vill bara börja med att jag verkligen ÄLSKAR mina systersöner, och tur är väl det.....
Men det jag vill komma till är , att ni som LÄSER hennes blogg, skrattar och tycker den är SKITKUL,
UNDERHÅLLANDE, TREVLIG och vad den nu är...

Jag HÅLLER MED!!!
Men jag LOVAR utan att behöva hålla fingrarna i kors, det hon skriver om killarna, DET ÄR HELT SANT!!!
Det låter galet,roligt,tokigt men jäklar vad det stämmer....

Detta dygnet har varit roligt,kul,underhållande m.m men jag har blivit döv på kuppen, mitt tålamod
har testats till den YTTERSTA gränsen, och mina ungar, 4åringen, och lillkillens bror är säkerligen öm av rivmärkerna!!!

Jäklar vilken lite kille.....sååå envis så det kokar....att man överhuvudtaget ORKAR sitta i EXAKT 15 minuter
och bara VÄGRA röra maten...och sen, vips,oj sååå kul det är att äta...hmmm.....

Eller då pannkakssmeten skulle göras, VEM i hela världen säger att man MÅSTE ha HELA bunken stående
på bänken??? När man lika gärna kan ha halva hängande i luften...MEDANS man vispar med sin 3 åriga
lille näve....!!??? Löjligt ju? ( tro det eller ej, men pannkakssmeten var kvar)

Jag skulle kunna skriva en hel bok, OM ETT DYGN!!!

Men jag vill bara säga: På något sätt verkar ungarna dock trivas, den 4 åriga tjejen undrade om hon fick
sova här i några veckor, eller HÖR Å HÄPNA : varje Tisdag!!
Den store vill som vanligt stanna, och den lille vilde själv, han tjöt och skrek och ville sova IGEN för storebror
får vara här längre än han...( han menar andra dagar..)

Men det kan jag ÄRLIGT säga.....den lille hade inte ens för 1000kr fått sova här i natt igen....he he he....

Nu ska vi vila upp oss i det här huset, nästa helg kommer vildarna, jag ska hämta dom på dagis Fredag kl.12.30
och sedan ska dom stanna här till Söndag.......

Som sagt, det är tur att man ÄLSKAR dom!!!

P.s Helt ärligt, nej, nej, nej...jag skulle INTE vilja ha en 3,4 och 6 åring här permanent!!!!! D.s
Men TACK för att jag får låna dom i bland så mitt förstånd ruskas om....

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Jag var kanske nere hos dig en timme totalt idag men jag verkade komma när den lille skrek som mest. Kanske mig han skrek åt och inte din mat som han vägrade äta upp? :)



Nä, han är söt den lille men ack så högljudd...

2009-02-04 @ 19:19:32
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Anonym

...suck...

2009-02-05 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0