Annorlunda familj, härligt....





I dag har jag fått dessa underbara ungar att ta hand om ett dygn....
Den store till vänster e vår egen, som tillhör huset...( snart gör de andra det me...)
Allt var frid och fröjd, åt, lekte och busade (bråkade)
Inga problem alls vid läggdax, den lille 3årige busen och den 4åriga tösen sover i MIN säng.....
Sååå mysigt!!!

I morgon blir det lekparken och där ska vi *försöka* oss på att fika där...
Det blir nog bra, hoppas på mildväder, glada ungar och lite solsken!!
Då denna bilden togs hade den lille skiten sprungit i väg typ 100 gånger,
4åringen hade hunnit borsta själv 3 gånger medans jag fångade upp den lille....

Men men......då ALLAS tänder väl var borstade blev det filmtajm.......
Och vad tror ni händer under den tiden????
ALLA blev sååå superhungriga på macka och juice......( och för att inte missa filmen fick trollen äta framför tv:n)
Så efter det blev det ju givetvis tandborstning igen, ingen vill ju ha tandtroll!!! ( jo, den lille skiten möjligtvis)

Nåja, alla barnen gick fint och la sig ca 19.00, nöjda och glada!
Och JA, JA, JA....om ni undrar....JA, jag kan tänka mig fler barn än de 5 jag har idag!!!
MYSIGT.............


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

En annorlunda familj med en annorlunda mamma. En ovanligt bra en!

2009-02-03 @ 23:01:07
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva, Jim & Joel

Vi håller med Peter, puss

2009-02-04 @ 13:25:49
Postat av: Evelina

Ja vilken härlig familj :) Puss på er!!!!

2009-02-04 @ 16:40:43
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

så härliga :),ja säg vem om inte du ,skulle vi alla vilja ha som en extra mamma till våra barn:)

Du är för go´ kram TINGELINGAN

2009-02-04 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0