Pinsamt värre....

Jag ska aldrig skryta mer om mina ungar.....inte om deras kompisar heller...
Skrev för ett tag sedan att alla ungar som bor här, sover över eller bara käkar här,
är sååå duktiga och hjälpsamma om man ber dom om hjälp...

Detta gäller inte ALLA!!!
I dag knackar det på dörren, utanför står det en kvinna som bor några hus bort på
vår gata. Hon undrar om jag är ¤¤¤ mamma!?

Jag säger givetvis ja, och undrar varför hon vill veta det.
För att VÅRAT SKRÄP har på nåt jäkla konstigtvis vis hamnat i hennes soptunna!!!

Så JÄKLA pinsamt, jag frågar henne om det är bara papperspåsar (alltså alla kuvert och tidningar
jag sorterar)...jo, det var det. Och självklart står det klart och tydligt vems skiten är....

Min store grabb (som BARA snart är 18 år) och hans kompisar hjälpte mig (??!!) men tydligen
så orkade de inte gå bort ända till sorteringen utan tog och slängde uppe hos grannen....

Jag gick ner i källaren och frågade grabbarna, som erkände (som tur var) och fick gå och tala om för
henne att : JA, tyvärr var det mina knäppa ungar som gjorde det, men dom kommer snart upp till dig
och tar bort skräpet!!!!

De gick iväg men tyckte nog inte själva att det var sååå farligt.......
Men det tyckte jag!!!! Men det finns fler som INTE tyckte det var sååå illa, utan skrattade lite......

Man är ju inte anonym då man slänger sin post i sorterade pappåsar, och helst då det hamnar ett kvarter bort....

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååå shit va pinsamt :P Haha, men ändå så man skrattar åt de ;) Haha!!!

2009-02-02 @ 21:42:35
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva, Jim & Joel

Haha.. känner igen det där, men jag slängde alltid skiten i hyreshusets soptunna. :) Puss

2009-02-02 @ 21:51:36
Postat av: Anonym

Det är så jävla roligt (Men om du Alle läser detta så var det INTE kul!!!).Ha ha...(Det kunde ha varit jag...höhöhö)

2009-02-03 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0