HA!!! VAD BRA VI ÄR.....

Jag var helt enkelt tvungen att ta ett kort och visa  trappan jag skryter så förbannat om....
Jag själv, som dock bor här tycker den e skiit fin och är faktiskt RIKTIGT stolt över min bror och mig, som dock
typ ALDRIG haft ett sådant här projekt innan. TACK PETER!!!!

Jag är ( tro det eller ej ) rätt så händig och inte tafatt då saker ska göras i vårat hus inte...
Men att vi skulle ge oss på en plastad trappa, det trodde jag nog inte.
Efter exakt 50,5 timmar av slipning /skrapning är vi nu igång och målat,skrapar,slipar färgen vi har fixat dit...

Resultatet blir bara bättre och bättre även om brorsan tycker jag HÖJER min ribba och blir petigare och petigare...
Men men...man kan inte vara sams hela tiden....he he he....
Bara vi är så sams att vi hinner med grabbens rum i källaren först bara.......

Men så är man ledig sedan också....har ju jobbat skitmycket så jag har 13 dagar och BARA fixa!!! (10 dagar kvar nu )
Men det vore bra om allt är klart till nästa vecka......då händer det grejor.......

På Tisdagen ska JAG få äran att få hit 1 st bråkig (enligt syster) 3 årig kille, 1 st  4 årig tjej, samt en 6 årig kille!!!
Dagis är stäng på Onsdagen och dessa tre ungar ska sova här.......mys pys tycker jag!!!
Och eftersom den söte 6 åringen redan bestämt att det ska sovas i bäddsoffan i barnens egna tv rum på övervåningen så är det bara att gilla läget.....

På Torsdagen( om jag lever då ) ska jag och vår snart 14 årige son in och göra en tarmbiopsi, kolla om
pojken har gluten!! Jag håller tummarna att det INTE visar.....
Det räcker med det vi har i familjen, diabetes och epelepsi.....

Men, men......det ordnar sig säkert det med, om det nu skulle vara det, i bland är det bara att gilla läget.....
Men när jag blir  klar med trappen och grabbens rum....då TÄNKTE jag faktiskt ta det lite lugnt.........
Jag ska fråga någon som vet hur man gör........

Ha det bra gott folk.......

Kommentarer
Postat av: Eva, Jim & Joel

Hehe, gud vilken fin trappa! Snacka om att hallen och allt där runt ommkring får ett lyft! Ni är ju kanonduktiga! Puss från oss

2009-01-28 @ 01:38:45
Postat av: Peter Andersson

Tack för att jag fick hjälpa till Mia, nöjet var helt på min sida... Eller, nöje och nöje. Ett nödvändigt ont bara...

2009-01-31 @ 13:38:30
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0