Med tanke på vikten...

Nu har jag som ni redan vet kämpat i 12 veckor med mina jäkla kilo...
Ett av delmålen är avklarat, det visade på - 15 kg förra veckan.

Klart jag e nöjd, glad och lite stolt! Har köpt nya fina kläder och piffat till mig lite...ha ha ha
Men jag ligger i med träningen, jag springer, cyklar till jobbet och styrketränar regelbundet.

Men då jag dricker så jäkla mkt vatten om dagarna så har det hänt att jag varit tvungen att kissa
på min springrunda....ni som känner mig väl vet ju att jag är ganska pryd då det gäller...

Men nöden har ingen lag, jag smiter in lite snyggt, drar ner brallorna och kissar så jäkla fort
så att jag själv undrar vilken gång det kommer hända en olycka i det tempot....

I dag på min runda var det så jäkla bra att jag inte ens kände mig kissenödig....
MEN VAD FASIKEN TROR NI HÄNDE DÅ????

Jag blev sååå akut skitnödig så att jag trodde jag skulle tuppa av,,,,,
men jag tänkte, en liten bit till, en liten bit till o.s.v

Men då jag var så nära att skita ner mig,  så såg jag givetvis en till på spåret,
och det vore ju inte så lyckat om han/hon såg mig....

Jag sprang några meter till, och där dök ett hus upp....
men utan att tänka på vad jag gjorde, folk var ju trots allt ute på trädgården,
dök jag in i skogen TYP BARA 1 METER IN, och hann precis få ner brallorna innan hela
jäkla magen tömde sig där i skogen....

Snacka om ilandsproblem....men det kan jag lova er....det ÄR INTE så mysigt att behöva leta
efter blad som kan nåt o nåt kan få bort skiten då man e lös i magen....
( och jag kan lova er, så liten har inte rumpan blivit bara för att jag har bantat)

Nåja, äcklig och dan sprang jag vidare och trodde det var över....tills jag kom på gatan med BARA
villor och ingen skog....OCH akut skitnödig IGEN....

Men då jäklar ska jag lova er.....hade jag tävlat me  eliten HADE jag garanterat vunnit för sååå snabb
var jag....
Hemma igen så klarade jag mig till toan me nöd o näppe...

Jag tackar o bockar för att vi har fått den förmånen att ha toa och papper att torka sig med!!!
Ha det gott, alla ni där ute....

P.s Jag tror inte jag gick ner ett hekto ens där i skogen...fast man kunde tro att det hade varit en älg där...D.s

Kommentarer
Postat av: Eva

STACKARS DIG MEN JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA!!!!!

2009-06-10 @ 23:52:47
Postat av: Eva

Uppdatera.......................................................................................................................

2009-06-28 @ 21:01:44
Postat av: Eva

Kanske ska damma av datorn så du hittar hit igen?

2009-07-07 @ 20:11:00
Postat av: Eva

Men allvarligt Mia!!!!!!

2009-07-10 @ 07:45:24
Postat av: Eva

Älskar dig Supermycket.

2009-07-13 @ 21:35:25
Postat av: Anonym

Inte lönt Eva...nu har hon börjat med facebook...hon kommer aldrig att hitta hit igen :(

2009-08-13 @ 20:40:30
Postat av: Cissi

HAhahahahaha....bra intervall träning :)

2009-09-22 @ 11:09:36
Postat av: Carina

asgarv rädda mig! =)

2009-11-09 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0