jagad som attans...

Det känns inte alls kul, blev jagad som attans idag.
Tänkte bara slappa, inte göra något vettigt på min lediga dag.

Men tji fick jag, dammråttorna var efter mig, envisa som fasiken.
Fick inte ens äta min frukost ifred, utan kletet på golvet under bordet jagade fötterna...

Tänkte först skita i det, ignorera dom...men vart jag än gick så var de efter mig.
Så till slut vann dom! Över ENVISA mig....tro det eller ej...

Det var bara att damma,plocka,dammsuga och torka golvet...
Men NU är det rent, jag kan till och med sitta under bordet och äta....

Det håller väl en dag eller två....

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra att du städar och håller rent. Min SON är dammallergiker (not) så det måste vara RENT när vi kommer ner till er! HAHA! Puss

2009-03-07 @ 21:15:00
Postat av: Eva

U

P

P

D

A

T

E

R

A

!

2009-05-07 @ 20:25:25
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men seriöst!!!!!!!!!!! BLOGGA!!!!!

2009-05-14 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0