År 2010!!

Jaha, nu är det åter ett nytt år. Vad tiden går fort,bara flyger förbi. Jag skulle vilja stanna tiden några år nu, faktiskt. Njuta här och nu, det vore nåt...
Men nu sitter man här och vet att det är NUET, så enkelt är det. Varken mer eller mindre, njut här och nu, typ....

Ja, här sitter man lagom fet och mätt efter julmaten, och undrar då man ska ta sig i kragen.?
Ta bort sötsakerna, klämma i sig i mindre kläder, trycka upp hängtuttarna (eller vad det nu är som hänger där)
i nån fin bh....

Det e mkt i livet jag gillar;

Nåja, jag gillar ju att träna, så det e ju alltid nåt....
Jag gillar; löpning,pump, boxning och volleyboll....
Jag gillar då ungarna och alla deras hundra kompisar dräller här...
Jag gillar då det dyker in folk här, bara på en kaffe eller en intitt....
Jag gillar å handla och åka på spa....
Jag gillar att köpa presenter till nära å kära...

Ja, livet e ju ganska bra faktiskt, jag ska inte klaga...
Jag hjälper dom jag kan och vet att inte alla har det lika bra som vi....

Nu har vi ett år framför oss med möjligheter.......

Kommentarer
Postat av: Peter

Det var ju ett positivt inlägg. Kul att läsa. Hoppas du inspirerar andra!

2010-01-10 @ 21:15:47
URL: http://pppeter.blogg.se/orebro
Postat av: Eva

Ja sant, nytt år nya möjligheter! <3

2010-01-16 @ 12:34:54
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0