Man får aldrig säga....

...saker till sin syster som man aldrig sagt/skrivit förrut.
Jag frågade henne på msn om hon saknade mig. Helt fel fråga tydligen. Jäkligt fel.
Som om hon typ menade;skulle jag sakna dig???

Men det hon menade var istället var; ehh e du full? Som om jag inte skulle kunna säga en sån sak utan alkohol då eller?
Vi messade länge och då jag svarade att jag hade saknat henne extra mkt idag, frågade hon igen; Är du inte full?

Till slut ringde jag upp henne, och frågade om jag inte får fråga sånt bara för att jag aldrig gjort det tidigare..?
Är det en typ VICKELAG då eller???

Nästa gång ska jag fråga om hon tycker om mig, det har jag heller aldrig frågat.
Undrar om det är en fråga som är okej att ställa?
Jag ska fråga min syster, hon vet! Hon är bra på sånt här....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syster.Nu ska du lyssna noga här.Jag har känt dig i 35 år och du har ALDRIG frågat om jag saknar dig.Du brukar säga att du saknar mig,men inte fråga om tvärtom...Klart jag trodde att du hade tagit en vinare eller två!!! Du e så söt!!! Klart att jag saknar dig...alltid. Men jag blev bara så FÖRVÅNAD att du frågade. Men fråga på du. Om vad som helst ;). Zöting...du e bäst. SAKNAR dig och älskar dig!!!! Puss o kram.

2011-10-13 @ 21:23:34
Postat av: mia

Love u 2....

Lovar att inte fråga mer dumma saker...;)

2011-10-13 @ 21:46:12
URL: http://mia71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0