Å....

Åååå vad det blurrar i hjärnan, (och ja,jag har en hjärna,tro det eller ej)
I dag tänkte jag; Tänk om min man hade en SVINBRA fru istället för mig?

En som typ bakade VARJE dag,bullar,bröd och annat nyttigt skit!!
En som stod med förkläde och mat på bordet varje dag..
En som gick upp före honom varje morgon, för att fixa frukost.
En som gjorde matsäck när han skulle ut och jaga.
En som sminkar sig ASFINT, klär sig i värsta modekläderna,rakar bena typ varje dag
och har på sig stringtrosor! Jösses,vem faan kom på stringtrosor?
En fru som sitter fint vid bordet bland folk, och ÄTER med besticken åt rätt håll,och konverserar
fint,vackert och med ASFINA ord.
En som typ vill ha SEX varje dag,pust vad jobbigt det lät..
(lite hångel e ju okej)

Ni märker ju själv,inte en enda liten del av allt detta finns inom mig...
Jag vet knappt hur man bakar,är aldrig uppe före honom (om jag inte ska iväg och shoppa)
sminkar mig bara typ en gång i månaden,flätar bena istället för att raka(snart i alla fall eftersom regnskogen växer) och STRINGTROSOR,hur fasen ska dom sitta med alla vecken jag har både här och där????
Och förresten är det lättare att äta med kniven i vänster hand,och JA,man får visst slicka på kniven(bara ingen ser)

Stackars min man,vilket bottennapp han fick för hundra år sedan.
MEN hör och häpna;
HANS FRU ÄR HELT JÄKLA OTROLIGT DUKTIG PÅ ATT GÖRA AV MED HANS PENGAR!
Inte alla fruar som e så duktiga.(tror han e lite stolt trots allt)

P.s
Och SEX,hur jäkla svårt skulle det vara att stava till det? Men att utöva det varje dag kan ju vara lite knepigare,helst då han inte ens e hemma varje dag. Han jobbar ju för 17 ute i veckorna,och det GILLS INTE att tro att man kan *göra ifatt* allt man missar måndag-fredag och hinna med det under lördag-söndag!
Jösses vad bredbent jag skulle gå då...som värsta fotbollspelaren...;(    D.s

Kommentarer
Postat av: ulle

mia den kvinnan du beskriver finns hon ? det måste va en utdöd ras. Jag tycker att ronnie ska va jävligt överlycklig över att ha en brutta som du.. Ett överstort hjärta har du , du e snygg på ett naturligt sätt du e ung å vacker jävligt rolig att parta med ........

2011-09-03 @ 13:39:31
Postat av: JK

Hahahah Mia du Mia hade du varit som hon du beskriver hade Ronte aldrig varit din fru och jag aldrig din VÄN ;) PUSS sköning /

2011-09-03 @ 14:45:58
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

håller med föregående talare ;) Ronnie har redan den bästa frun :) "Perfekt" finns det och vad är det? Du är den mest omtänksamma person jag känner. Du har det största hjärtat. ♥ Puss o kram

2011-09-04 @ 07:59:13
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0