För lite å göra....?

Tror att jag har för LITE att göra, för helt plötsligt hinner jag blogga..;)
Man kan knappt tro att jag har 7 ungar, en krävande man (på vad han e krävande vet jag inte,men det lät bra helt enkelt) hund och ett trevåningshus...
Tur inte mannen läser mkt på fejjan, då skulle han ge mig AP-MYCKET att göra säkert,bli en sån krävande man som vill att jag typ gör allt.....Vad det nu kan innebära?

Men huset e städat,maten snart på bordet,jag har tvättat upp all tvätt i tvättstugan!
Då e det ganska okej att sitta ner en stund kanske?
Men man vet aldrig,man kan få sittsår,det gör superont har jag hört.

Neee...lagom e nog bäst trots allt,jag känner det. Har bestämt att om jag gör 5 jobbiga saker så kan jag få sitta 5 minuter.
Men då skulle jag få sitta ner mkt på en HEL dag,för jag gör ap-mycket saker,som ingen ens märker:

* Jag får iväg barnen till skolan (vet inte ens om dom vet om det själva)
* Jag inhandlar och planerar mat ( vet inte om min familj vet att man måste handla när kylen e tom)
* Städar och tvättar ( det är jag som gör det,om ni nu trott något annat)
* Och mycket mycket annat som gör att jag får sitta ner skitlänge....(kanske sitter ända tills mannen kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

du är superduktig :) beundrar dig :)

2011-09-04 @ 23:15:04
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är verkligen en stark människa.

Fattar inte hur du orkar.

Världsbäst! Love u! Puss!

2011-09-05 @ 11:55:35
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0