Joddå....

Alltså så här e det. Jag försökte göra min blogg lite roligare (inte för att många kanske läser eller så) men i alla fall. För min skull i alla fall, som om jag ens skulle behöva förklara mig? När jag skrivit förra inlägget bad jag SONEN hjälpa mig (alltså,det e en bedrift att jag själv fattar hur trög jag är)

Trodde ju alltså att det skulle hjälpa. Han visade mig olika texter eller vad 17 det heter...
Men han sa inget om att han ändrade färg. Han förstod inte själv vad som hände. (alltså har han lika många hjärnceller som sin mamma)

Men då ingen av oss inte begrep (och inte ville fråga mannen som skulle typ göra 1000 olika förklaringar) så
struntade jag i det. Tänkte att jag får väl ha en tråkig blogg då,som om nån ens skulle bry sig? Hade ju velat ha lite coolare, men tänkte sen;

Huvudsaken är ju att ni (jag har allt sett att några e inne och läser) ser vad jag skrivit,alltså i vanlig text,svart på vitt papper eller hur man nu ska förklara. Papper? Glöm vad jag sa,fattar ju inte själv vad jag vill säga?
Hur ska då ni begripa?

Nu ska vi se om detta funkar,utan att jag gjort någonting...;)

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Mia... de blir superbra :) de som räknas är dina härliga inlägg :) goa du... sov gott puss

2011-09-07 @ 00:25:41
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Är inne minst 1 gång om dagen för att titta om du uppdaterat, håller med Evelina jag! :) Puss <3

2011-09-11 @ 10:00:10
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0