Vi firar verkligen,min man och jag

Klart jag är lycklig, jag älskar ju min man. Fattas ju bara annat..;)
Nu har det hänt nåt riktigt stort i vår familj, vi har BLIVIT med....NY BÖSSA!!

Snacka om att vi e så glada, den nya e skitfin, blank och man kan skjuta med den, skitbra liksom.
Att vi inte köpt en mkt tidigare, det kan jag inte förstå. Hade jag bara VETAT att den skulle vara så här fin,
då hade jag legat på mer och tjatat.

Tjugotusen eller nåt, som hittat. Vi har säkert TJÄNAT lite oxså. DET e jag skitbra på att göra, tjäna alltså.
Vi e så stolta jag och min man(han säger att jag bara gör mig till) men jag är verkligen asglad för vår skull.

Nu kan han ju jaga ännu mer, skjuta djuren asfort, vilket måste betyda att han kommer HEM fortare eller?
Den stora frysen är knölfull med kött, den lilla likaså, men det gör inget, jag älskar ju att äta..;)

I går undrade han om jag suttit och beundrat bössan då han jobbat ( ni som inte känner honom, han är som han ska)
Klart jag har älskling, suttit och smekt den hela dagen,har inte haft tid för något annat.

Alltså, fattar ni vad stort detta är? Jag är VERKLIGEN glad för vår (läs;hans) skull!!!
Men visst, jag kan förstå honom lite (inte så mkt) att han e skitglad, det är hans största intresse förrutom att få ligga med mig (han har ju inte så många andra att välja på)....Klart man e glad.

Och älskling, jag ÄR glad för din skull, på riktigt, allvar alltså. (jag håller inte ens fingrarna i kors idag)
För nu känner jag...FY TUSAN VAD JAG KAN SHOPPA, utan dåligt samvete...he he he..

P.s Jag skojar bara darling...(tycker ju inte ens om att shoppa..)D.s
Love U........




Kommentarer
Postat av: Eva

Hehe. Ett grattis är ju på sin plats då! :)

2011-10-02 @ 21:00:21
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: mia

TACK!!!

2011-10-03 @ 09:55:34
URL: http://mia71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0