Jo, lite trög e jag...

....eller nej, inte så mkt eller i alla fall lighttrög. Kan man va det? Det lät ju bättre, liksom *lite* lättare än att inte vara light liksom...Idag skrev jag på fejjan om min löpning, sprang 5 km i halt underlag. Då svarade en mkt gammal (inte bokstavligt talat) vän till mig; - Du har väl icebugs när du springer? Jag; Neee det har jag inte (vad nu 17 det var..) Hon; nehe men prova det, det sitter bättre än broddar ialla fall. (broddar hade jag läst att alla gamla över typ 75 hade OM hemtjänsten inte hinner komma och dom måste gå ut typ)

Jag börjar att GOOGLA på icetubs, (tack älskade googel, du e bättre än mannen ) klart det är SKOR...hade varit liiite långsökt om det visar sig att vara vantar. Man springer ju ändå på fötterna, även jag faktiskt....Eller springer och springer...man kan kalla det jogga, eller gå fort eller ja, jag VET att när rundan e klar har det blivit 5 km.....

Och hur viktigt är det HUR fort man springer, joggar eller går? Inte alls, helst INTE då det är halt. Vill ju inte bryta mig...lårbenshalsen vid 40 bast liksom....
Men jag glor runt lite, hittar ett par suuuperfina ICETUBS...och tänker DOM köper jag....

Och en kvart senare har jag köpt ett par fina röda/gula icetubs på nätet. Och nu VET jag vad det är. Och jag vet dessutom att jag behövde ett par. Inte för att löpningen varit suuuuperaktiv INNAN snön, men ändå....
Nu har jag ju dessutom INGA skäl att vara inne typ....

Ååå jag älskar google, snacka om att man hittar saker man behöver fast man inte visste om det..,;)
Men det kan bli dyrt, helst om man hittar saker typ varje dag....MEN det skulle ju inte jag göra...nej nej.
Man e ju inte trög heller, trög på riktigt alltså. Bara lite lätt lighttrög och det känns helt ok...

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha. Jag lärde mig med vad det där var idag när jag såg ditt inlägg på FB idag. Såg ju coola ut!



<3



2012-01-09 @ 23:22:25
URL: http://modefrizon.blogg.se/?tmp=06230053
Postat av: mia

På tal om trög....kan ju inte ens stava rätt när jag skriver icebugs i inlägget, inte konstigt man inte vet vad det är..;)

2012-01-11 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0