Äntligen!!!

Så har min son fattat att jag och sambon inte skiter pengar...
I går sa han:mamma,när jag fyller 18 år ska jag flytta till egen
lägenhet...jaha lilla vän,men vem ska betala den säger jag lite fint..?
Jag,svarar han,jag tar min månadspeng..*hm asgarv*
Men det räcker ju inte o du måste ju äta svarar jag..
Några minuter senare säger han: jag kommer säkert bli en som som
bor hemma tills jag är 25...

Först kan jag säga att jag tyckte det var lite gulligt att han trodde att han
skulle ha råd att flytta när han är 18 år men sedan när han säger att
han kommer säkert va en sån som bor hemma tills han fyller 25 år,då försvinner det gulliga
kan jag säga...
Och jag svarar inte alls lika fint: glöm din dröm,du flyttar när du fyller 19år då de flesta skaffar sig
jobb och lägenhet svarar jag...och han:om jag inte har nåt jobb då??
Då får du så klart bo hemma svarar jag lite lamt...*ler*

Och i dag har han tydligen inte släppt detta,utan när vi går neråt säger han:
måste skaffa mig ett jobb,vill ju kunna köpa bil när jag blir 18år o får körkortet...
Ja,det låter ju bra svarar jag,sök vad som finns,man ska  fråga överallt...
Du kan väl fråga i korvkiosken säger jag...
Ungen tvärvänder,och utbrister:tror du jag skulle stå i korvkiosken??? Mamma,där kommer
ju alla att se mig...*hmmm*..VAD FASIKEN HAR JAG GJORT FÖR FEL MED HONOM???
Jag svarar,lycka till om du inte ska synas då du ska jobba i framtiden...**s

Men lite söt tycker jag att han är...
I dag skulle han till tjejen o sova över...
Jag sa att det var skola och frågade honom om det var så bra...
Men mamma jag är snart 17 år och hon 18år...vi tar sällskap i morron till
skolan......
Visserligen....men vad gör ungdomarna i dag...*vill inte veta*

Mia

Kommentarer
Postat av: Eva

hahaha-.. jag har VÄRLDENS bästa & roligaste familj! Älskar er!!Puss

2007-09-10 @ 22:40:10
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Anonym

JAdu så e det å va mamma å så e det å va tonåring :)
KRAM/J

2007-09-11 @ 23:17:17
Postat av: Jannica

haha. härlig kille han är. nä du skulle sagt att du kastar ut honom när han fyllt 19. se hans reaktion hehe. ja om han inte vill synas på sitt jobb kan de bli lite svårt i framtiden :P

2008-01-29 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0