Tyst i huset...

Efter en intensiv helg med de vilda grabbarna fån landet är det nu tyst i huset.
Allt gick jättebra vid hämtning på dagis ( jag har inte glömt bort det helt )
Noah var så glad och lycklig så han hoppade i kläderna.....
Theo var exakt lika glad MEN...vill man ha med sig honom hem, ja då fick man allt vara beredd
på att först jaga honom, vara beredd på en smocka för att sedan fånga in en ålande unge i en
skittrång overall!!

Det kryllade med barn överallt, men jag fick trots allt med mig rätt barn, så många jag skulle ha med mig,
och kläderna som skulle med hem...pust stånk och stön..
Var helt genomsvett när vi kom ut.
Inte blev jag mindre varm innan jag hade fått i vilden i barnstolen, fastspänd och säker...

Helgen flöt fint, bäddsoffan i ungarnas tv-rum blev sovplatsen med en mysig film som avslutning på dagen!
Vi var till och med på kalas och tro det eller ej, men huset står kvar.
I dag var vi ute i lekparken, handlade och fikade hos grannen....

För att summera helgen:

¤ ALLA har överlevt
¤ INGEN av oss har blivit döva (grabbarna från landet är INTE vana vid att man har grannar,dom har bara kossor)
¤ INGET har gått sönder (Theo kan bli rätt arg om man inte gör som han säger)
¤ Noah har BARA ett nytt märke på kinden (lillebrors fel)
¤ Tvättat en del, Theo säger att han VILLE inte gå på toa och kissa (olyckor på raken:3st)
¤ INGEN översvämning då grabbarna badade med sin kusin (och ingen drunknade)

Rätt så bra va???
Men tro det eller ej, jag kan tänka mig att ha dom igen....bara jag får vila mig ett tag.....
 

Kommentarer
Postat av: vicke

Efter detta inlägget är jag inte så säker på att du kommer att få ha dem igen!!!!

2009-02-15 @ 21:34:55
Postat av: Eva

Saknar dig med REDAN..

2009-02-22 @ 12:18:21
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0