Bullen och jag...

Alltså, det där med mat,träning och allt vad det kan vara är en historia för sig...
Man vet att man ska äta *lagom* och inte fortsätta käka med ögonen. Men det är där jag har STORA problem!
Jag ÄTER verkligen med ögonen, man kan fasiken inte tro att jag nästan e blind på ena ögat...

Och hade det varit så att man BARA kunde äta med ögonen skulle ju *blinda jag* bara KÄKA på HALVA tallriken.
Så jäkla smidigt det skulle va för mig då, så himla enkelt. Jag skulle säkert se ut som en mager jakthund som var både brun,slank välkammad och KANSKE hade jag varit lite flåsande oxså...vad vet jag?

Men å andra sidan, hur kul skulle det va? Att kunna bara strosa in i butikerna och välja xs i alla kläder?
Välja och vraka från alla ställ då rean kommer (oftast finns ju 100 plagg mer i xs då rean startat)
Hur kul skulle det va att spegla sig och se en platt mage och ett par LAGOM runda, fina bröst i kupa c...?

Hur roligt skulle det vara att slippa prova trosor som håller in både här och där? Det finns ju nån mening att dom finns, och å andra sidan, vem vill ha sådana trosor som INTE åker ner över valkarna?
Nee...inte skulle det va så kul att ha storlek xs och sedan kravla sig i ett par skor i strl 39-40??

Då kan ju folk tro att det e en jättestolpe med skidor som kommer gående....
Då e det kanske bättre att jag håller mig i sällskap med bullen (den degklumpen som e runt magen)
Bullen e mig ganska trogen, i bland mindre, i bland större...

Men hon sviker mig sällan, det e bara synd att hon inte e liiite mer *lagom*....
Neee.....jag tror allt att jag bara ska äta maten på den ena halvan på tallriken...
Men hur 17 skulle jag kunna få strl c i kupan om jag skulle va mager som en jakthund?

Jag vet ju att min b kupa försvinner med all hast då jag tränar bort rätt så många kilo...
VILKA problem jag har!!
Men liiite trevligt skulle det vara OM bullen kunde bli lite mindre (mycket) och att den inte sticker längre ut från tröjan än upptill....

Sånt e livet, men nu tränar jag för fullt! Och käkar oxså....
Ha det gott alla ni fina som läser skiten jag skriver!!!

Kommentarer
Postat av: Jackie

Hahaha ännu en gång; du är för GO du. Du är min fina vän oavsett med eller utan bulle med eller utan bkupa.Oavsett om du äter halva eller hela tallriken Du är min underbara vän :) och det är jag glad för :)

2010-01-24 @ 22:45:34
Postat av: Eva

Ja, jag kan ju inte va sämre än Jackie. Mia: Du är min fina syster oavsett med eller utan bulle. ;)

DU är duktig som hålle rpå med fan precis ALLT!!!

Men det är bara du som tänker på din "bulle".



Du är fin och jag älskar dig så..



Puss

2010-01-25 @ 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0