Trött....

Har inte varit hemma så speciellt länge...är så himla trött men vet inte varför...
Jag,sambon och våra tre minsta skulle åka på släktträff i Kosta och fick med oss
syrrans 4 årige pojke ( han var här redan och hade varit sedan onsdagen)men han ville
hänga med dit oxå så självklart fick han det....

Resan tar cirka 1.15 och nu med facit på hand kan jag tala om att en 4 åring har så mkt
att prata om så att det tar över en timme och lite till...*s*
Och samtidigt ska vi lyssna på musik,gärna högt så den lille kan vissa *hur högt han kan pratar oxå*
ännu bättre är det om man får höra samma låt många gånger...

Nåja,vi var trötta i öronen innan vi var där....men kul ska vi ha...
När det nu var dags att äta,det var grillade grisar....så var dom så smarta att dekorationen
var ju självklart ett huvud(mysfaktor8)
Ine nog med att 4 åringar äter skitdåligt men det blir inte bättre av att dom ser ett huvud på bordet..

Det blev mkt prat om att maten inte var god,det var ärtor och majs i riset,mkt sallad,sega köttbitar (jag höll med )
men efter mkt prat åt han riset,när han väl fått bort allt grönt och gult vill säga....
Då kom jag med en super ide...om jag hämtar mer ris så behöver du inte äta nåt mer än det riset och 2 små köttbitar...och han svarade: ja,men Mia ta nu ris utan ärtor och majs så du slipper sitta och pilla bort allt det,lägg bara på ris nu då....(precis som om det inte var blandat )bra ide.....

Ja,vi hade en mkt trevlig afton,och i dag åkte vi hem...
En annan sak: min systerson är hemma hos sig igen (och jag ska vila öronen)
Kära syster,jag lovar att han får komma igen...bara jag får ta igen mig lite först...*s*

Hej så länge Mia

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som att du har haft en toppenhelg ;) Han har mycket att säga den där grabben!

2007-08-19 @ 19:53:39
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Vicke

Klaga du på Noah bara. Du är bara avundsjuk för att han har ett större ordförråd än du!!!puss, puss.Och TACK för all hjälp, du e bäst!!

2007-08-19 @ 21:20:23
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0