Barnvakt...

...är kul att va,i bland.
Men då barnen är lite väl ärliga,
då tänker man:det e sista gången
dom få vara här..*s*

Vid lunch lät det så här:
Noah: Nästa gång tror jag morfar ska vara barnvakt i stället.
Mia: Jasså,varför det Noah?
Noah: För att jag tror det e bättre,han är inte så tjatig
Mia: Tror du inte?
Noah: Nej,inte så här som du tjatar i alla fall,eller hur Theo.
Theo:Ett nickande och sedan ett jaa

Jäkla ungar....
Det e tur man tycker så mkt om dom..*s*
Men grejen i dag var att Noah gjorde inget annat än att tjata på mig.
I affären,leksaksaffären,ute vid matbordet m.m
Så ni vet det,det var faktiskt han som va tjatig,så det så!!!

Kommentarer
Postat av: Vicke

När jag körde hem med barnen från mig så berömde jag dem för att de hade skött sig hos dig (eftersom du sa att de hade gjort det). Då säger Noah:
"Men mamma, Mia tjatade bara hela tiden..."

Jag frågade om vad?

"Om att jag skulle äta upp ALLT på min tallrik"

Jag sa att man faktiskt ska det...och då säger han:

"Men mamma, det var faktiskt LÖÖÖK och jag tycker inte ens om lök...

2007-12-19 @ 21:08:19
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0