kroppsstrumpa...ett nytt försök...

Det var då självaste..###...om jag inte ska lyckas i kväll...
Nu ska jag på julbord igen, och jag SKA ha på mig strumpbyxor i kväll...( strl större ggr 2)

Jag var givetvis på Lindex idag...köpte nya strumpbyxor,(149kr, det blir dyrare o dyrare)
(då de andra trasiga ligger i metropols sopor)

Men nu ni, jag köpte suuupertjocka strumpbyxor...
det borde ju hålla...eller???..kanske därför de kostade 50 spänn mer än de tunna???

Jag lovade mig för en vecka o inte göra samma misstag,
men så tänkte jag:

HUR SNYGG BLIR JAG OM JAG GÅR PÅ JULBORD I EN BRUN,
SNYGG KLÄNNING,SVARTA STÖVLAR,OCH LUDNA LÅNGA HÅRSTRÅ PÅ BENA???

Det funkar inte riktigt...tror inte det blir varmt i alla fall...
Men jag hör av mig.....ska va försiktig vid toa besök, hålla i min tallrik, inte lägga på mkt mat!!!

P.s Det bästa vore att man inte hade julbord på vintern, vem kom på det??? D.s

Kommentarer
Postat av: Eva Skullman

Hoppas att det gick bättre för dig ikväll med strumpan. Du är ju görsnygg utan med! :) Love u. Ouss

2008-12-07 @ 00:58:17
Postat av: Eva Skullman

Puss ska det stå till och med.. Kram

2008-12-07 @ 00:58:55
Postat av: de ni

och vad gjorde du sist på metropol om dina strumpbyxor ligger kvar i deras sopor?



mm Ronnie vad säger du om detta

2008-12-07 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0