Lite småtrött....men annars ok

Lite halvseg är jag allt i dag....jag har jobbat en del, och det börjar kännas av nu.
Jag jobbade sön-mån natt och nu ons-tors natt.....och efter 4 nätter ska det bli
SÅÅÅ skönt att vara ledig i helgen!!

Helgen blir kul hoppas jag, i morgon fredag har vi tjejfest, 8 tjejer, god mat och
sedan avslutar vi med paketrace, där vi bråkar om paket...(en lek med tärning)
Det brukar va superkul, helst då när vi tjejer gillar att få paket...

Sedan på lördagen blir det lugnt (eller hur vicke?)...då kommer mina söta
systersöner hit med packning, snutt och gud vet vad.....

De ska sova över här, vi ska baka pepperkakor, kladda ner köket och lyssna
på fin julmusik....och vi får ju inte glömma att bränna en plåt, det är vår tradition...
Sedan ska vi sitta och mysa med lördagsgodis, pussar och myys....

Haken e då att av Noah får jag både pussar och kramar, utan att behöva hota
med att han blir utan godis...men den lille skiten...han skulle nog hellre hoppa över godiset än å lyssna
på mig, eller ge mig nån puss...jag får väl va glad om jag inte får mig en smäll........................

Nedå...det e inte så allvarligt, men han e allt en liten hulligan den lille...
Han e sååå lik en av mina då de var små men det törs man inte säga......
( då vet man vad syster har framför sig)

Jag ÄLSKAR då de kommer, helst då de sover över.....
då kan låtsas att de e mina, att jag har 7 barn....hi hi hi
Kanske ska gömma dom på söndag??? (har ingen lust att hamna på sss)

Gäsp, gäsp......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ska gömma mina barn så e det bäst att du sätter tejp över munnarna och sätter dem på varsitt ställe. Risken är i och för sig vääldigt stor att jag GLÖMMER att hämta dem på söndag...men vi kommer ju till er på julafton så jag kan träffa dem då...Lycka till på lördag...vääldigt lycka till.

Ps. vi kommer att ha telefonerna avstängda till söndag kl 15, haha.

2008-12-11 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0