Ska väl inte klaga...

...men det gör jag ändå.
Den lilla fick magsjuka i Tisdagsnatt,
jag i Onsdags morse,Linnea i natt som varit...

Alle fick inte spy men det började i andra änden
istället...
Vaknade i natt av att 7åringen spytt ner hela sitt
rum,det var spy i varenda springa på det gamla
plankgolvet...spy i hallen och hela hon...

Det var bara att skura,överallt,på dörrar,väggen,leksaker.
När jag var klar efter drygt en timme var kl.02,30
och jag stupar i säng o försöker att somna om.
Det tar ett tag då sömnen e helt rubbad för mig.

Nästa gång jag blir väckt e klockan 04.00.
Då har Linnea startat vårat spyrace!!!
Men hon har i alla fall klarat sig till toastolen,pust!
Hennes blodsocker sjunker och jag tvingar i henne
blåbärssoppa.

Somnar om efter 05.00 och är helt slut då vi vaknar 07.00.
Men det e bara att vänta in nästa,två ungar kvar.
Och vi som ska åka till fjällen på Söndag,kul jul!
Men som sagt,man ska inte klaga,men just nu gör jag det i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Fan vilken supermorsa du är!

2008-02-14 @ 21:12:11
URL: http://pppeter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0