Är med b..!

...bil. Hade önskat att jag hade kunnat skriva barn..*ler*
Men icke,vi har nu bytt bil. Har haft mkt fel på vår gamla
bil/buss så nu har vi köpt en ny!

Inte jättekul att ha en sprillans ny men förhoppningsvis
får vi nu slippa lämna in den på verkstaden i tid och otid!
Den e 7sitsig så jag kan tyvärr inte fylla den med fler barn...

Men å andra sidan slutar snart dom två stora att följa med
oss så då finns det två platser!!

I natt jobbar jag sista gången nattetid, ska nu gå över på dagtid.
Min önskelista var:
1. Klockargården
2. Hemgården
3. Lundagården
4. Lindgården
5. Hjorten

Självklart fick jag Hjorten, en del har tur,en del inte!
Det e bara att bita i hop och göra det man ska..
Sa till och med till sambon att jag kunde tänka mig
att *släppa till * om man bara gör mig gravid!!

Ha en go kväll...Mia

Kommentarer
Postat av: Vicke

Hälsa Ronnie att det e sista chansen nu och att han borde ta den...Även om han inte vill ha ett barn till så kan han väl ställa upp på att göra ett eftersom han tycker DET är kul (enligt dig...jag lovar att jag inte pratar av egna erfarenheter, haha).Ha det gött och mys ordentligt nu...

2008-03-13 @ 20:43:27
URL: http://vickepicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0