Ha ha...

...har redan hittat mina reskompisar,Jackie och broder Peter vill
gärna boka ett säte i vår buss och följa med mig genom Europa.
Men vem ska vi ta bort då? Mer än Ronnie alltså,han betala nog
mig rätt bra om han bara *får*stanna hemma....

Det blir inte lätt. Alex bara bråkar,ska vi ta bort han?
Linnea har diabetes och måste äta hela tiden....
Lili,hon bara frågar stup i kvarten när vi e framme..
Andreas e åksjuk men tar gärna tablett och sover typ hela resan..
Albin...han e rätt lugn och sansad,men e rätt pappasjuk men älskar att resa....

Nåja...det blir att dela säten,men jag e supernoga med bälte så det
e otänkbart....
Jag får be Jackie och Peter att komma på en bra lösning!!!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0