hej å hå, vad det går...

...fort när man har roligt...(???)
Nu är timmarna räknade, det hamnade på ca 95-100 timmar från att vi startade med
trappen tills vi var helt klara och färdiglackade.....

Grabbens rum har nu BARA en strykning kvar på färgen, sedan är det dax att få upp tapeterna....
Vi ligger bra till inom vår tidsram, målet var innan jag börjar jobba till helgen skulle allt va klart...

När allt detta är klart har jag nu kommit fram till att det stora tomma rummet på övervåningen
måste fixas iordning.....det ska BARA plockas ur och sedan fixas till lite.....

I dag var min bror och jag på jakt efter en handledare/stång att sätta upp i trappen, men lustigt nog
fanns det INGA sådana hemma, allt är beställningsvara. Hur vet man då om man vill ha just den???

Nåja, ingen panik, vi har varit utan en sådan i många, många år så vi överlever nog ett tag utan...
Alla ungarna har ju provat på att ramla ner ändå...

I morgon blir det jobb, jobb, jobb....
På Tisdag kommer det lilla barngänget och invaderar mitt hus......

Ha det gott alla som läser detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0