Avundsjuk...

är inte så kul att vara...(men det e jag )

Det är jag på: Syrran som bor i storstaden och kan shoppa när hon vill...
                        : Brorsan som har en fin lägenhet som oftast är städad...
                        : Syrran i Vena som har en liten underbar unge att gå hemma med...
                         (den andre e oxså underbar men går ju på dagis)
                         : Min granne som har en pursööt unge att pussa på hela dagarna...
                         : Vår minsta som inte har andra bekymmer än att hon måste läsa sina läxor...
                         : Vår store som inte har andra bekymmer än vilken tjej han ska bli i hop med...

Och många många fler saker säkert om jag tänker tillräckligt hårt...!!
Men tänk om man hade allt,hur kul skulle det vara?
Att ha pengar i massor,skitlugna ungar som aldrig bråkade,inte behövde jobba,inte städa,laga mat eller handla...JO HANDLA men inte mat då....
Ska inte klaga,det finns dom som har det värre,jag vet.

Jag har 5 fina ( ??? ) ungar som e friska (men man undrar i bland )
Jag har ett jobb ( om det nu ska vara en fördel )
Jag har tak över huvet,mat på bordet...
Jag har en sambo (tror det e han som dimper in på fredagarna och ut till vildsvinen/rådjuren på Lördagen)
Jag har det bra helt enkelt. ( Peter,jag vet,jag klagar...förlåt )
Mia

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Man får klaga. Alla har vi olika saker att klaga på.. det är mänskligt. Dock så tycker jag att det är underbart att vi har varandra! Allihopa! Love u! Puss

2007-11-06 @ 16:55:37
URL: http://evottpevott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0