gnälla e aldrig bra...

I vanliga fall när jag jobbar helg brukar jag höra alla barn då jag försöker sova efter natten.
Det är våra fem och sedan några kompisar,hela huset brukar va fullt!
Inte alltid (aldrig) man vaknar och är strålande glad,någon skriker,några slåss och
någon tjatar....

Men i dag...då bara den store 16åringen e hemma och sover nästan lika länge som jag,
då vaknar jag av att de e för tyst i huset...
Har hela huset för mig själv hela helgen (och den store )och blir helt enkelt jäkligt rastlös...
Vet inte vad jag ska göra,sitter ensam och käkar vid mitt megastora köksbord och tycker
oerhört synd om mig själv, (Alle kunde inte ens äta med mig)

Men vem hundan vill käka pan pizza? Inte jag heller,men hade inga gamla rester och stå och
göra mat till en person...hur kul kan det va???
När jag tryckt i mig denna feta äckliga pizza ringer jag och bjuder brodern på kaffe (tack Peter att du vill komma )
Och nu sitter jag ensam framför datorn och väntar på att få sticka till jobbet kl.20.45!!!

Trodde allvarligt att jag skulle njuta av lugnet,men icke...
Vet inte hur det ska gå då barnen flyttar ut och Ronnie sticker till skogen...
Är det så här mitt liv ska se ut då??
Låter ju givande...eller inte...?!

Men då har säkert alla mina syskon börjat yngla av sig,så då får jag säker mer än gärna
låna dom nån helg eller så...
Och säker har vi blivit mer aktiva i sängen (är det inte efter 40 kvinnor blir mer heta? )
Eller mer....hmm menar ju att vi har blivit aktiva...
Men då kanske karlen slutat sukta...vem vet? Han kanske har glömt bort hur man gjorde (barnen kom ju fram till år 1995)

Nåja,det löser sig säkert...
Eller..??
Annars kanske man börjar lära sig sticka eller virka,det låter ju kul...( usch,fy fasiken )
Sån ska jag aldrig bli...
Ha en skön Lördagskväll,det ska jag ha!!
Mia

Kommentarer
Postat av: Vicke

30 är det. Runt 30 år när kvinnan ska få ökad lust. Olof väntar o väntar (förmodligen fördjäves)och snart undrar han nog om jag har ljugit om min ålder...Jag ska vara runt tjugo i resten av mitt liv!!!Kram.

2007-11-03 @ 19:54:07
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Eva Johansson

Hoppas du har haft det bra i helgen när du jobbat, sista kvällen ikväll? Grattis.. sen är denna helg över! Puss

2007-11-04 @ 06:24:36
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Maria

Jojo du sticka och virka troligt......inte kram.

2007-11-05 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0