Blir sugen...

...på en bebis då min granne kom hem med ett sött litet knyte häromveckan!!
Vi blev inbjudna men hade förhinder,men dagen efter då jag beklagade mig,
så fick jag springa in och glutta lite i alla fall!!! Tills vi kan gå in både jag och
sambon...hon var så söööt,massor med hår,hade redan en frisyr...
Man blir ju helt galet kär i de små liven...(hade kunnat ta bebisen under armen och sprungit )
Men så tänkte jag...!? Hur smart e du Mia,du bor ju för hundan granne med dom...hmm....
Det hade ju varit lättare om vi hade bott i olika länder åtminstånne...
Det ser man ju i fallet Maddelen,om nu någon har kidnappat henne vill säga...?
Nej,fy så jag tänker....hade aldrig kunnat göra nåt sånt...(fast jag skulle vilja)
Hur får man annars tag på ett sött litet knyte??Om man nu inte blir gravid alltså,
och det fixar inte min rygg tyvärr...*snyft*
Men kanske finns det någon bytesmarknad på nätet om jag har tur...?
Finnes: 1 st snart utflugen tonåring,städar bra,ofta ute med tjejer (byter tjejer ofta)
Önskas: litet knyte max några veckor,kille/tjej,amningsfri...kan hämtas närsomhelst,
men helst i går...
Tror ni nån nappar???
Mia


Kommentarer
Postat av: Anonym

HE HE va bra då har jag garanterat barnvakt :) kram J

2007-10-01 @ 22:59:38
Postat av: Mia

japp...och du får aldrig tillbaka bebisen...*ha ha ha*

2007-10-01 @ 23:03:12
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0